Kemono no Souja Erin 04-05. rész

Up! Tegnap elfelejtettem disztrózni, szóval ma két részt kaptok. Igazándiból nem is baj, hogy így jött össze a dolog, mert a két rész “valamilyen szinten” szorosabban kapcsolódik. Az 4-ben Erin egyik barátja házasodik, de véletlen mérget eszik. A következő részben pedig toudatojás vadászatra megyünk. Közben kapunk egy kis infót a Köd Népéről és Erin édesapjáról is. DDL linkek mellé még kaptok fileserve mappa linkeket is, mivel oda feltölteni egy extra percet jelent nekem és van akiknek gyorsabb, illetve ritkán törölnek. Jó szórakozást!

[4. rész torrent] [4. rész DDL]

[5. rész torrent] [5. rész DDL]

[Fileserve]

 

1 thoughts on “Kemono no Souja Erin 04-05. rész

  1. Most találtam rá a blogodra, és nagyon örülök, hogy lefordítod ezt az animét. Szerettem volna megnézni, de 50 résznek angol felirattal valahogy nehezen állok neki. 🙂
    Amint hazaértem (munkában lopom a napot *muhaha*) el is kezdem letölteni.
    Köszönet érte. 🙂

Hozzászólás